En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Jempajenny - 13 april 2009 21:54

En av de bästa sakerna med att komma hem igen är att få krypa ner i sin egen säng. Det spelar egentligen inte någon roll om man har sovit på ett tunnt liggunderlag i ett dragigt tält eller i en tiotusentalskronors Hästensäng på hotell, det är alltid lika skönt att komma hem till egna sängen och kudden!


Vi har haft det hur trevligt som helst hos farmor och farfar. Trevligt sällskap, god mat, härligt väder... Men jag säger som alltid:


Borta bra, men hemma bäst!


See ya, tomorrow!

Av Jempajenny - 13 april 2009 21:16

Vi var ju på Polarn och Pyret i Eskilstuna och satte sprätt på påskpengarna Agnes fått från farmor och farfar. Och jag lovade ju att visa vad vi köpte.



Solhatten var ju bestämd från början att vi skulle köpa och bodyn hade jag ju också spanat på... Men tröjan/tunikan blev en bonus. Den är jättefin! Och så får ni Agnes i favorit-i-repris-bild i den nya hatten. 

 

Bilder från P.op:s hemsida.

Av Jempajenny - 13 april 2009 21:03


Jag är med i en tävling där man kan vinna ett presentkort på 200 kr.



För att vara med och tävla ska man länka till

http://www.beebook.se/pcb/  samt till 3barnsmamma

Använd bilden också.



Den 13/4 drar David på http://www.beebook.se/pcb/ en lycklig vinnare.

Vinnaren persenteras i samma vecka på min blogg.

Av Jempajenny - 13 april 2009 19:25

Dagens Agnes sitter i sin nygamla bilstol. Helt plötsligt ser hon pytteliten ut. Hon som har sett så stor ut i sitt babyskydd... Men hon verkar i alla fall trivas på sin nya tron. Hon har dock inte tittat ut så mycket som vi trodde att hon skulle göra utan hon har, som sagt, sovit väldigt mycket i bilen. Stolen går att reglera i tre steg och det känns skönt att hon fortfarande kan halvligga lite om det behövs.


Nu har lillskruttan gått och lagt sig och jag ska kika runt bland mina favoritbloggar och svara på lite kommentarer. Jag har inte riktigt haft tiden eller ron att sitta ner och göra det nu när vi varit bortresta. Men nu är jag "back-on-the-track"!

Av Jempajenny - 13 april 2009 15:42

Nu har vi precis landat i Örby. Även hemresan gick kanonbra. Agnes sov till Norrköping, där vi stannade på McD så både vi och Agnes fick lite lunch. Det var helt galet mycket barnfamiljer där, som ett enda stort barnkalas. Många var väl precis som vi på väg hem från diverse påskfirande.


När vi åkte från Norrköping somnade Agnes om igen och sov en bra stund. Och sedan var det bara någon timme kvar i bilen innan vi var hemma. 


Agnes sken upp som en liten sol när vi kom innanför dörren och nu kryper hon runt och kollar läget... Kanske kollar så att ingen tagit hennes leksaker..? 


Nu ska vi packa upp lite, slänga i en tvätt i maskinen och få i ordning. Jag återkommer senare ikväll, med bild på Agnes i nya, fina stolen. 

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards