En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Jempajenny - 1 maj 2009 20:59

Vi kör stenhårt på fredagstacos! Näe, skämt å sido, men det har faktiskt blivit tacos ikväll. Och det är första gången vi ätit "riktiga" tacos på gôrlänge. När man har en liten som pockar på uppmärksamheten känns det lättare att sleva i sig en tacopaj eller -gratäng. Idag väntade vi till Agnes gått och lagt sig. Trevlig att kunna sitta och äta i lugn och ro, speciellt när vi har gäster.


Dagens tur till Göteborg var väl inte sådär upphetsande. Vi var på NetonNet och bytte vår digitalbox som har trilskats, sedan lunch och till Jula för att köpa ekerskydd till cykeln. På Jula blev det också ett set med utekrukor att plantera i. Därefter tog vi Maxi och KappAhl innan vi åkte hem. Agnes fick två kortärmade pyjamaser med korta ben. Vi har ju haft det riktigt varmt nu och Agnes är ganska känslig för värmen och sover dåligt om det är för varmt.


Nu ska vi snart äta lite glass. Sambon råkade köpa glass med lime- och tequilasmak samt jordgubb- och chilismak. Låter väl sådär, men passar ju till kvällens texmextema. Jag återkommer med recension av glassen. 

Av Jempajenny - 1 maj 2009 11:50

Här är dagens Agnesoutfit; Po.p-klänning, Name It-tights och H&M-strumpor. Det är spännande att kika på pappa när han rakar sig...


Nu åker vi till Götet! Later...

Av Jempajenny - 1 maj 2009 09:55

Vi busade lite nu på morg- onen, Agnes och jag. Hon tyckte att det var jätte-roligt att vara i sin leksaks- korg. Och jag tyckte det var perfekt då hon stod still och jag kunde ta kort!

Av Jempajenny - 1 maj 2009 09:39

Här har vi fint väder idag också, men det är inte fullt lika varmt. Ännu...


Agnes hade lite svårt att somna om i morse när hon vaknade 05.17 Hon låg och skruvade sig och sparkade och hade sig... Men hon var inte helt vaken heller för hon sa inte ett knyst. Sambon gick upp med henne runt 06.50 och jag låg kvar och slumrade en stund. Jag var lite trött då jag inte lyckats att somna om... 


Agnes har somnat i vagnen, sambon gör rent grillen och jag sitter här vid datorn. Ska snart göra mig i ordning då vi åker till Göteborg senare idag. Kompis M sover fortfarande så trolign åker vi efter att Agnes ätit lunch. Det blir lättast så. 


Demonstrationerna hoppar vi över idag. Hur ska du göra?

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards