En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Jempajenny - 24 maj 2009 21:10

Katrin visade i sin blogg deras hus sett från ovan och jag ville ju inte vara sämre, så var så god; Här bor vi!


 

Av Jempajenny - 24 maj 2009 20:20

Igår och idag har Agnes tagit ett par, tre stappliga steg alldeles själv. Eller ja, hon går lite framåt innan hon stupar...


Hon ställer sig alltså själv, släpper det hon håller i, tar sikte på det hon ska ta sig till och stapplar iväg! Jättemodigt att hon vågar, tycker jag! Vi jublar här och klappar händerna och Agnes ser alldeles lycklig ut! Älskade lilla gumman...


Med gåvagnen nästan springer hon fram nu och likadant är det om man håller henne i händerna. 


Morfar tror att hon går innan midsommar. Vi får väl se om han har rätt!

Av Jempajenny - 24 maj 2009 18:13

... Carolina! Ett stort grattis till dig! Hoppas att sonen blir glad för Nova Star-shortsen.


Lottningen gick till så här:

1) Alla deltagare fick ett nummer

2) Lappar skrevs och lades i en burk

3) Agnes drog en lott (och försökte äta upp den!) med nr 6.

4) Nr 6 på listan var Carolina.


Ett stort tack till Fridolina som var så generösa att sponsra med ett presentkort! Jag hoppas vi kan samarbeta med framöver...


Till alla er andra som var med i tävlingen vill jag bara säga tack för att ni deltog! Jag hoppas kunna ha fler tävlingar framöver där det kanske är just din tur att vinna...

Av Jempajenny - 24 maj 2009 16:00

Kl 18.00 avslutas tävlingen i samarbete med Fridolina. Än finns det chans att vara med och tävla! 


Klicka här  och var med du också!

Av Jempajenny - 24 maj 2009 15:55

Här är baksidan av dagens Agnes.


I sina fina Meandibyxor...


De är i största laget än så länge men hon växer nog snart i dem. 

Av Jempajenny - 24 maj 2009 10:33

Det är tydligen jobbigt att ha besök. Agnes somnade så gott i vår säng för 1,5 timme sedan och sover fortfarande. Det är allt skönast att sova i mammas och pappas säng...


 

Av Jempajenny - 24 maj 2009 08:15

Ja, då kan man snart lägga ytterligare en vecka till historien. Det än nästan löjligt vad fort det går...


Farmor och farfar håller på att packa "ihop sig" och ska snart styra kosan mot Eskilstuna igen. Det är alltid trevligt med besök och Agnes älskar uppmärksamhete. Och för sambon och mig är det nästan semester...


Vi tar nog en tur till Götet idag också. Sambon har fått ärva en gammal cykel av farfar som behöver ett nytt bakhjul och alla cykeltillbehör är ju mycket billigare på Biltema. Kanske inte den bästa kvalitén, men känner jag sambon rätt blir det inte cyklat så hemskt mycket. 


Nu ska vi ha kramkalas här!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards