En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Jempajenny - 15 maj 2009 21:26

Jag satt och gick igenom lite bilder igår och passade på att scanna in en del bebisbilder på mig och sambon. Och visst har vår lilla prinsessa fått drag från oss båda.


 

Av Jempajenny - 15 maj 2009 16:28

Var med och tävla du också! För att få en lott behöver du bara kopiera bilden här ovanför, klistra in den på din blogg och skriva följande text:

"Jag tävlar hos Jempajenny om ett presentkort på 200 kr hos Fridolina.se  Tävlingen avslutas den 24:e maj klockan 18:00 genom lottning!"


Ni som inte har en blogg kan självklart vara med och tävla ni också. Maila helt enkelt 5 vänner/bekanta och tipsa om tävlingen enligt ovan. Glöm inte att skicka en kopia på mailet till mig; jempajenny@home.se

När du gjort ovan beskrivna lämnar du en kommentar i det här inlägget där du också länkar till ditt tävlingsinlägg. Skriv också vad du skulle handla i Fridolinas webshop om du vann! Om du gör mailvarianten lämnar du bara en kommentar.

Lycka till!



Av Jempajenny - 15 maj 2009 15:21

Vi hamnade borta hos Jenny och Joel idag. Jag bjöd över de hit på fika med de skulle få en container "levererad" idag så vi gick dit istället. Efter lunch gick vi ut på en härlig promenad och i en backe växte det fina, små lljekonvaljer. Visst är de vackrast där de står ute i naturen, men jag kunde inte motstå att plocka en liten bukett och ta med mig hem.


Tänk om det kunde vara en "doft-blogg" så ni kunde känna den härliga doften från de vita, små blommorna. 

Av Jempajenny - 15 maj 2009 09:26

Vi tog en bild ute i gröngräset idag. Dagens outfit består av kortärmad body från Easy Mover, Lindexvelourbyxor och ja, gissa... GeKåsstrumpor!


 På fötterna har Agnes PAX-skor.

Av Jempajenny - 15 maj 2009 08:27

Idag ska vi ha brandinspektion här i huset. Jag måste säga att det har öppnats en helt ny värld sedan vi blev husägare. Inte hade jag en tanke på besiktningsmän, sotare och brandinspektörer innan vi flyttade till huset. Eller att man måste ställa ut soptunnan. För om den står 3 meter innanför tomtgränsen tar de den inte... vilket vi fått lära oss den hårda vägen.


Ja, nu sitter vi här Agnes och jag och väntar på att brandnissen ska dyka upp.

Av Jempajenny - 15 maj 2009 06:04

...till 04.07 Hon är helt otrolig den lilla terroristen. Igår sov hon dessutom bara 1,5-2 timmar på dagen. När hon legat oh knölat ett tag gick jag upp och gjorde välling. Många andra bebisar somnar ju om som stockar bara de får lite välling i magen. Men nej, inte Anges. Hon stökade runt ett tag till och vid 05 somnade hon om och sov ända till ... 05.34 Så det blir ingen mer välling här inte. Det hjälpte ju inte ett dugg.


Ja, så nu sitter vi här. "I drömmarnas trädgård" är på TV. Agnes sitter på golvet och donar lite och jag får väl kika igenom blogglistan och se om någon annan är uppe i ottan...

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards