En dans med svåra steg...

Alla inlägg under maj 2009

Av Jempajenny - 10 maj 2009 14:18

Vi åkte till Lidl och handlade. De har jättemycket bra och billiga produkter, t ex så köper vi ofta deras blöjor Toujours. Fungerar alldeles utmärkt och är mycket billigare än t ex Libero. Men jag upphörs aldrig att förvånas över att deras bassortiment ibland är så skralt. Idag fick vi inte tag på hönsbuljong, fetaost och brödkryddor. Brödkryddor kan jag väl tycka att det är ok att de inte har, men höns- alternativt kycklingbuljong och fetaost tillhör väl ändå basutbud?! Eller?! Så det slutade ändå med en liten kompletteringsrunda på ICA.

Av Jempajenny - 10 maj 2009 14:15








Idag har Agnes på sig en body från Lindex (jag har inte rensat ur 68:orna än...), svettiskjol från Nova Star och rosa strumpbyxor av okänt fabrikat. 

Av Jempajenny - 10 maj 2009 11:33

Dagens höjdpunkt verkar bli en tur till affären. Kanske vi är lite wild and crazy och tar Lidl istället för ICA... Vi behöver verkligen handla och sambon säger att han orkar med det.


Nu ligger sambon och Agnes och sussar sött i sängen. Jag ska ta och få på mig lite kläder och skriva handlarlista så vi är redo att åka när de vaknar. 

Av Jempajenny - 10 maj 2009 09:29

... för sambon är sjuk. Och jag har ju inget körkort så vi kan inte åka själva, Agnes och jag. Att åka med Jenny, Andreas och Joel är också uteslutet då det inte går att knö in 3 vuxna och 2 bilbarnstolar i deras bil. Så vi får stanna hemma idag. Jag som var så laddad! För att strö lite extra salt i såren, så är det strålande kosläppsväder här idag. Soligt och härligt. Det får väl bli ett nytt försök nästa år...


Natten har varit som vanligt. Agnes somnar utan vidare protester runt 19 och så sover hon, utan uppvak till 05-snåret. Idag 05.20 Men hon kan verkligen inte somna om nu på morgonkvisten. Det känns som om hon faktiskt försöker, men hon har helt enkelt för mycket energi i kroppen så det går inte. Sambon gick upp med henne 05.45 och jag fick sova vidare... Då visste jag inte (och inte sambon heller) att han var krasslig. 


Nu får vi se vad Agnes och jag hittar på idag...



Av Jempajenny - 9 maj 2009 23:01

... don´t let the bedbugs bite.


Nu måste jag sova lite om jag ska orka se på de ystra kossorna i morgon!



Av Jempajenny - 9 maj 2009 20:05

€ä-hjnm,- -.ö.l…ö-http://jempajenny.bloggagratis.se/2009/02/22/1417280-pysseldag-hos-asa-och-astrid/o-http://jempajenny.bloggagratis.se/2009/02/22/1417280-pysseldag-hos-asa-och-astrid/,.-TB´b’€b

Åbj$v´

Vbvvbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbö

B´’
’bbbbbhg ggggggggggggggggggg

v


(Agnes är mycket intresserad av datorn. Vi har en laptop och jag sitter oftast i soffan och bloggar. Om inte Agnes sover är hon i närheten och kommer allt som oftast krypandes och ska vara med. Idag skrev hon detta till er... Någon som vill ge sig på en översättning..?)

Av Jempajenny - 9 maj 2009 18:24

Och så blev hand- och fotavtryckstavlan äntligen klar!


 

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards